Jocuri si iar jocuri

Eu oficial sunt fericita.Ma rog,pentru moment. Desi suntem in luna august si cred ca o sa imi petrec vacanta cu prietenele, sunt fericita pentru ca in sfarsit e cald si razele soarelui care intra in camera mea intunecata ma fac sa orbesc.. Daca as fi fost vampir,pana acum as fi fost oale si ulcele. Mi-am cam iesit din mana cu blogul,recunosc, asta din cauza unor jocuri cu constructii gen vechiul sims
http://www.xjocuri.com/jocuri-cu-constructii.html, asta daca vrei sa joci si tu cititorule :P
Acest lucru se datoreaza faptului ca nu am mai scris de mult. Remarc cu bucurie ca am in jurul meu oameni carora le pasa de mine si asta e cel mai frumos lucru care mi se poate intampla atunci cand simt ca se prabuseste totul in jurul meu. Ma rog,ipotetic  vorbind,ca nu s-a prabusit nimic si n-o sa se prabuseasca,daca nu s-a intamplat pana acum. Desi mi-as fi dorit sa nu se termine vacanta si sa am mai mult timp la dispozitie pentru toate chestiile pe care le-am facut si pe care vroiam sa le fac, ma bucur ca incepe scoala. Mereu zic asta cand vacanta e pe sfarsite.

Zilele trecute o fosta colega din generala a postat pe facebook niste poze din 1-4 , de care nu imi mai aminteam ca le-as fi facut si care m-au inveselit foarte tare. Nu imi venea sa cred cat am crescut si cat ne-am schimbat cu totii,unii mai mult,altii mai putin. Ma gandeam ca timpul trece foarte repede,parca prea repede uneori si nici nu iti dai seama cum treci prin viata.Acum o sa va ganditi ca scriu de parca as avea 100 si ceva de ani,dar daca sunteti sinceri cu voi insiva,remarcati ca ajungeti la aceeasi parere ca si mine. Va propun sa facem un mic exercitiu de imaginatie. Unde va vedeti voi peste 10 ani? Cum va vedeti ca adulti? Dupa ce va imaginati chestia asta cu tot ce implica ea,adica facturi,serviciu, viata de familie,vreo 2 ,3 copii pe cap, reveniti-va la normal si puneti-va singuri intrebarea… nu-i asa ca e bine sa fi mic ? Eu una realizez ca a trecut timpul prea repede si trece repede in continuare si tare as vrea sa il pot opri, sa pun pauza exact ca intr-un joc si sa continui mai tarziu ,dar nu se poate. Am tot scris si am tot sters ultima propozitie. Gata,nu mai aberez. Mai pastrez un pic si pentru viitoarea postare, pana atunci vreau sa incerc si alte jocuri cu fotbal. Chiar mi-a placut vacanta asta.