2 persoane

Imi dau seama ca exista 2 tipuri de persoane: cele care nu sunt interesate de problemele mele si cele care se prefac a fi interesate de problemele mele . Pentru ca exista persoane carora ma destainui si nu le pasa si exista persoane aproapiate carora ma destainui si ma iau la misto …
Trec printr-o perioada destul de dificila, pentru ca ma dezamagesc toti oamenii din jurul meu si pentru ca nu mai stiu la ce sa ma astept. Sunt cateva persoane de la care nu mai am asteptari , pentru ca stiu cu cine discut si stiu cat se poate si cat nu.
Sunt dezamagita de aproape toti oamenii din jurul meu , majoritatea dezamagindu-ma prin comportament ,de toate categoriile.
Prezentand lucrurile astfel , probabil veti crede ca eu sunt nemultumita orice as face. Insa eu stiu despre cine si despre ce vorbesc , ma doare sa fiu dezamagita tocmai de persoanele la care tin foarte mult si sper sa treaca perioada asta cat mai repede, sa revenim la normal…